Hello world!

Het begin van mijn eigen weblog!

4 reacties

  1. Vleugje chocolade & kanneel said,

    22 november, 2010 bij 10:18 pm

    Wat een leuke blog! Tijd om ondertussen je eigen boek te maken met de foto’s die je verzamelde? 😉
    Foto van de tulband met kleurtjes, vastgehouden door het, toch wel, Zoete Keuken Prinsesje was ook leuk. Zien we eens wie er achter de baksels en kunstwerkjes zit. Sowieso een Nederlandse, niet?
    Waar haal je de tijd vandaan eigenlijk ? :O

    • prinsesjeanouschka said,

      23 november, 2010 bij 8:42 am

      Wat een lief bericht, ik word er bijna verlegen van! Tot aan afgelopen zomer was ik student, en had dus genoeg tijd om wat lekkers te maken. Nu fulltime aan het werk, en het aantal posts neemt meteen af… Heb(ben) je (jullie) ook een (kook)blog?

      • Vleugje chocolade & kanneel said,

        24 november, 2010 bij 12:41 am

        Nou het tempo (en de kunst) blijft toch redelijk hoog voor iemand die werkt hoor! 🙂
        En neen, ik heb geen kookblog. Neem wel geregeld eens een foto als ik iets uit m’n mouw schud of heb geprobeerd met een twist.
        k Vond deze blog weekje geleden door de aantrekkingskracht van een foto van je kleurrijke groententaart op Google.
        En wederom zoals vandaag: Tijdje fotootjes en receptjes zitten en liggen lezen. Met in je posts een leuke schrijfstijl en frisse presentatie, …, de verwarmende geur van kanneel, zoete cadao-geurige chocolade en appel die je tegemoet komt als je de ovendeur opendoet op het eind lijkt zich hier nu ook in de kamer te nestelen. Het water staat me zowaar in de mond.

      • prinsesjeanouschka said,

        24 november, 2010 bij 8:36 am

        Haha, wat leuk dat ik iemand blij maak met mijn bakseltjes 😉 Veel kookplezier!!


Geef een reactie

